Personatges preferits



Exposar quins són els teus personatges preferits també diu molt sobre tu. Mai m'ha agradat ser el centre d'atenció, de fet em posa nerviosa, i suposo que per això m'identifico molt amb els personatges secundaris perquè em semblen molt més reals.

Així que, aquí us deixo també els meus predilectes! Espero que a vosaltres també us hagin cridat un poc l'atenció!

Els meus personatges preferits

Jushiro Ukitake/Bleach


Tenir amics és una cosa meravellosa fins i tot quan segueixen camins diferents al teu.

No em cansaria mai de desfer-me en elogis per a l'Ukitake. Aquest Capità de cabells blancs és el meu personatge preferit de tots els animes que m'he mirat.

Per a mi és un personatge especial i li tinc molta d'estima per ser com és: simplement, l'Ukitake és una bona persona.

Sóc molt simple: m'agrada perquè és bon tio. A més és amable, lleial, honorable, just, intel·ligent, orgullós, pacífic i amistós. És una bona persona que cuida dels altres, fins i tot dels seus subordinats, arribant a lluitar contra el Yamamoto per salvar la Rukia. Sempre està allà quan ha d'ajudar als seus amics, ja sigui la Rukia, el Kyoraku, l'Orihime o l'Ichigo.

A més, és tot un lluitador. És un Capità malalt i, tot i ser-ho, ha sobreviscut durant molts d'anys fent front a moltes batalles estan en clar desavantatge.



Katsura Kotaro/Gintama

Zura, has vingut a una clínica veterinària perquè a una clínica normal no et poden pas dir què està malament amb tu?

Quan vaig començar Gintama el Katsura em va semblar un gran personatge, un autèntic samurai que lluitava per les seves ideals tot i estar cercat per les forces policials.

Com a líder dels Jouishishi el Katsura lluita per la llibertat dels humans a Edo i per lliurar-los de la influència dels Amanto, sacrificant-se a ell mateix per aquest fet.

Però a mesura que la sèrie avança el Katsura es torna idiota. Es torna un personatge còmic que, des de la serietat, et fa riure molt. Tot això, sempre acompanyat per l'anec alien badass, l'Elisabeth qui l'ajuda a escapar de l'eterna persecució del Shinsengumi.   



Chiyaha Ayase/Chihayafuru


La primera noia a la meva llista. No m'ho tingueu massa en compte. M'encanta la Chihaya perquè no és la típica protagonista d'un Shojo.

En efecte, no és la típica noia ploramiques dels shojos i per això m'encanta! La Chihaya té una personalitat forta, alegre i decidida, centrada en acomplir els seus somnis: convertir-se en la Queen, la millor jugadora del món de Karuta.

La Chihaya està sempre plena d'energia i guia el camí dels seus amics del club de Karuta de Misuzawa amb un gran somriure. La seva passió, esforç i determinació el fan un personatge obligatori a aquest rànquing. 


Souji Okita/Hakuouki

Nogensmenys, l'Ukitake és el meu personatge preferit i és que està inspirat en el Capità de la Primera Divisió dels Shinsengumi, el Souji Okita.

A Hakuouki Shinsengumi Kitan fan servir els personatges històrics i els actualitzen, tenint com a resultat un capità tuberculós altament sàdic i bromista, però a la vegada amable i divertit.

L'Okita té una gran capacitat de superació i surt del llit sempre que pot per ajudar els seus amics. Tot i partir tant per la seva malaltia, no dubta a posar en risc la seva vida per ajudar als altres guerres del Shinsengumi. La seva capacitat d'autosuperació i lleialtat, a més del fet que sempre està lluitant, ja sigui contra el seu propi cos o contra els seus enemics, el fan un personatge molt ben construït i fàcil d'estimar.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada