Els meus animes de 2013: Un any de samurais!

Finalment, el 2013 s'acaba i és un bon moment per fer recompte de tots els animes que he anat mirant-me durant aquests darrers dotze mesos. Enguany ha estat quan he començat a consumir anime amb més ganes. Generalment em mirava només els animes que sabia que m'agradarien però gràcies als meus amics he anat perdent la por a veure de tot. I la veritat és que estic molt contenta!
 
Perdent la por als animes que "no m'agradaran" he vist alguns com Neon Genesis Evangelion, Shingeki no Kyojin, Tonari no Kaibutsu-kun, Arata Kangatari o Peace Maker Kurogane que, sense pensar-ho, he gaudit molt d'ells. Però bé, els meus preferits del 2013, definitivament són...

Rurouni Kenshin

Finalment, ha estat al 2013 quan m'he atrevit a mirar-me Rurouni Kenshin. Sembla mentida, però no em pensava que m'arribaria a entusiasmar fins a aquest nivell. Realment m'ha emocionat moltíssim i he gaudit de la seva història amb molta intensitat. 

Poc es pot dir d'ell que no s'hagi dit abans: és una peça mestra, amb una gran història, una ambientació brutal i uns personatges molt ben definits. Només em sap greu una cosa i és no haver-la vist abans...
Hakuouki Shinsengumi Kitan


I amb Kenshin em vaig començar a interessar molt més en el gènere dels samurais, trobant-me altres animes que també m'han regalat molt bons moments aquest any. 

D'entre ells podria destacar Hakuouki Shinsengumi Kitan. Quan la vaig començar tenia els meus dubtes i no m'acabava de fer tots els elements fantàstics que tenen com l'ochimizu o els rasetsu, però a poc a poc la Chizuru i els guerrers del Shogun es varen anar fent un lloc al meu cor.

Gintama

Aquesta, tècnicament, encara no l'he acabat encara, però m'hi he passat molts de mesos amb ella, avançat a poc a poc. És un anime molt llarg i lent, que se m'està fent molt pesat de veure i em costa molt veure'n tres episodis seguits. 

Però si he de justificar que Gintama es trobi en el top 3 d'anime d'aquest any, he de reconèixer que si m'ha enganxat ha estat perquè m'encanten els personatges. Gintama és un anime amb un argument oscil·lant, que té al centre l'humor i la paròdia i són els personatges els autèntics encarregats de treure'ns la rialla.

Espero acabar-la a principis de 2014...

Propòsits 2014

Ara és el moment de liar-la i proposar-me coses que no acompliré per l'any que ve, però faré un esforç per ser realista. Primerament m'agradaria veure més animes clàssics i quan dic clàssics vull dir que estiguin reconeguts per la majoria com animes molt bons i que perduren amb el temps. Així que la primera proposta seria veure'm tres animes clàssics! -no arrisco massa amb el número, ho sé-

La segona proposta, i on crec que fallo més, és en veure animes en emissió. No sé per quin motiu però em costa molt mirar els capítols cada setmana. Aquest any només ho he fet amb Chihayafuru 2 i amb Shingeki no Kyojin així que pel 2014 em proposo veure'n com a mínim 4 en emissió.

A més, em fa il·lusió veure més pel·lícules i ovas! Així que proposo veure 10 pel·lícules i 10 ovas! 

D'altra banda, m'agradaria veure més anime i de més varietats així que em proposaria veure'n com a mínim uns 50! Cinquanta animes pel 2014. 

Resumint, al 2014 vull veure:
  • Tres animes clàssics.
  • Quatre animes en emissió.
  • Deu pel·lícules.
  • Deu OVAS.
  • Un total de cinquanta animes.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada