Ao Haru Ride: Unwritten

Informació general




Títol original: Ao Haru Ride: Unwritten
Autora: Io Sakisaka
Basat en: Manga, capítol al tom 11.
Gènere: Shojo, romàntic, slice of life,
Estudi: Production I.G, TOHO animation.
Any: 2014
Capítols:2



Argument

Es tracta d'una mena de capítol 0 original del manga que l'autora va publicar al tom 11 titulat "Unwritten", on ens narra els esdeveniments i sentiments de la Futaba i el Kou durant l'escola secundària. 

El segon capítol ens presenta com a protagonista a la Yuuri, disposada a declarar-li el seu amor al Kou al festival d'estiu. 

Opinió personal

M'esperava altra cosa però m'ha agradat. Realment tampoc m'havia informat molt del que em trobaria, m'esperava que fos el típic OVA amb esdeveniments que no tenen res a veure amb la història original. Amb aquesta perspectiva, he començat a mirar el capítol primer pensant en gaudir una estona més d'aquest fantàstic anime.

Poca cosa es pot dir, ja que és un capítol molt curt i, a més, hem de tornar a veure escenes que ja ens han posat a l'anime, cosa que fa que el contingut original de l'OVA sigui molt ínfim. Però de totes maneres, m'ha agradat mirar-lo perquè m'ha despertat molta tendresa.

Sí, la tendresa és el que caracteritza aquest OVA, tot narrat per la pròpia Futaba que aprofundeix en els seus sentiments: les seves emocions, les intrigues, la vergonya, l'afecte, l'amor, la confiança, la decepció, el desenganyi... Totes aquestes emocions conjuguen amb la tendresa per deixar-nos amb un bon gust de boca.

D'altra banda, el segon capítol m'ha agradat molt! L'animació com de costum és una passada i els fets estan molt ben narrats. La protagonista, la Yuuri, intenta posar-se al mateix nivell que la Futuba fent servir la seva millor arma: la feminitat. Així, la noia tria un yukata pel vespre del festival d'estiu i es decideix a deixar enrere la timidesa per guanyar punts amb el Kou. Però les coses no surten com la Yuuri s'espera i, evidentment, el Kou la rebutja.

Tot i ser una història amarga, m'ha encantat. La Yuuri realment és molt kawaii i es fa estimar moltíssim. Sí, volem que el Kou acabi amb la Futaba però personalment la Yuuri no m'estorba, és més, m'agrada molt el personatge, veure com s'esforça, com intenta superar-se...






Veredicte

6/10


Per desgràcia escenes que ja hem vist moltes vegades a l'anime, però de totes maneres molt tendre. El segon capítol força entretingut, molt vistós i, sobretot, tendre. 

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada