Kill la Kill

Informació general

Títol original: Kill la Kill
Autor: Hiroyuki Imaishi
Gènere: Comèdia, Acció.
Estudi: Trigger
Capítols: 24
Any: 2013







Argument

La història es duu a terme a l'Acadèmia Honnoji, un institut en el qual els estudiants privilegiats tenen uns uniformes especials anomenats Goku que atorguen a qui els porta diferents poders i habilitats, tot sota l'atenta direcció de la presidenta del Consell d'Estudiants: la Satsuki Kiryūin.

Tot canvia quan arriba a una estudiant nova, la Ryuko Matoi, apareix amb mitja tisora disposada a esbrinar qui va ser l'assassí del seu pare. Gràcies al Senketsu, un d'aquests uniformes amb poders, la Ryuko s'obrirà camí per esbrinar la veritat. 



Opinió personal

Seré breu amb aquesta ressenya bàsicament perquè no tinc massa coses a dir. L'anime en si, sincerament, no m'ha agradat gens. Era completament conscient que tenia molta fama i vaig pensar que la qualitat estaria renyida amb la seva popularitat però personalment crec que no ha estat així.

Per què no m'ha agradat? Primerament perquè l'argument en si no em crida massa l'atenció: uniformes amb poders màgics? D'entrada no em sembla ni massa original ni interessant. De totes maneres, un argument poc original i sense masses pretensions es podria aguantar si no fos perquè a tot això li hem d'afegir l'excés de fanservice.

No em desagrada el fanservice sempre que vagi acompanyat d'una història original i profunda. Un institut amb uniformes que et donen poders no em sembla prou bo com per, a més, afegir-li personatges estereotipats despullats la major part del temps. 

A tot això també he d'afegir que no m'ha agradat gens l'estil de dibuix. Tot i que la caricaturització dels personatges està completament fet a posta, personalment és una estètica que no em crida gens l'atenció i que no m'enganxa. Emperò, les batalles són una altra cosa.

Què puc dir de bo? El que més m'han agradat ha estat: les batalles amb una l'animació és brutal que podien haver mantingut durant tot l'anime, els openings i, per descomptat, la Mako. Sense la Mako, aquest anime encara valdria molt menys perquè dóna la nota d'humor que fa que no desisteixis al primer capítol. I és que al capdavall Kill la Kill és això, humor simplement, però un humor que per desgràcia no m'ha sabut arribar.

De totes maneres, s'ha de reconèixer que l'anime té moments molt bons amb uns girs que no t'esperes, però per desgràcia no és la tònica dominant. En definitiva, penso que Kill la Kill és un anime que et pots veure simplement per riure, sense esperar res més i amb molta paciència.



Veredicte 

3/10

Argument poc convincent i excés de fanservice.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada