Ao Haru Ride

Primer de tot, moltes gràcies a la Meina per recomanar-me que em mirés aquest anime! Sense la seva recomanació segurament no m'hauria cridat l'atenció i m'hauria perdut el millor anime de la temporada d'estiu! Moltes gràcies!!


Informació general



Títol original: Ao Haru Ride
Autor: Io Sakisaka
Basat en: Manga
Gènere: Shojo. Romàntic, slice of life.
Estudi: Production I.G.
Capítols:
Any: 2014




Argument

La Futaba Yoshioka és una noia tímida sense amics que a la secundària s'enamora del company de classe Tanaka Kou. Però quan tot just sembla que la seva relació amorosa comença, el Tanaka desapareix sense deixar cap rastre.

Tres anys després, la Futaba entra a l'escola preparatòria, on ha decidit canviar per guanyar-se l'acceptació de les noies que la rebutjaven per ser tímida i atreure els nois amb el seu caràcter gràcil. La Futaba es comporta d'una manera molt poc atractiva quan, de sobte, coneix un noi anomenat que Mabuchi Kou... resulta ser el seu antic amor! Però el Kou que es retroba ara no és el que ella recordava. Què farà la Futaba en retrobar-se amb ell?





Opinió personal

Contra tot pronòstic, m'ha encantat! No sóc massa de shojos, el tema amorós tan complicat no em sol cridar l'atenció, però la història del Kou enganxa moltíssim.

Què té Ao Haru Ride que m'hagi agradat tant? Moltíssimes coses! Primerament la qualitat de l'animació. Personalment m'encanten els colors d'aquest anime, les ombres, els paisatges... està tot animat d'una manera molt versemblant i el resultat és preciós.

A part dels aspectes visuals, la història evidentment és perfecta: un amor de joventut que es reprèn anys més tard, però on un dels dos ja no és la mateixa persona que abans. El Kou ha canviat molt, ja no es porta de la mateixa manera amb els seus amics, és esquiu i sembla que ha perdut les ganes de tot. Meravellós com ens van deixant anar els secrets a poc a poc i anem descobrint el canvi del Kou, ens anem endinsant dins la seva personalitat i passat i, a la fi, coneixem tots els seus secrets.

Els personatges m'han encantat! A part del Kou, evidentment, la Futaba ja de per si es fa estimar moltíssim. Especialment em va agradar al principi, quan intentava canviar per poder tenir amigues. 

Sempre als shojos m'acostuma a agradar molt el tema de l'amistat, i a Ao Haru Ride no ha estat una excepció. La Futaba canvia per poder agradar la resta de la gent, adquirint una pose barroera i vulgar, però en el fons ella no és així. 

Gràcies al Kou se n'adonarà que s'ha equivocat de camí i començarà a fer noves amistats, com la Yuuri. Simplement, un personatge adorable! M'agrada molt la Yuuri, però siguem sincers: el triangle amorós que ocasiona és bastant poc creïble. 

Passant a la Murao, és més discreta i quasi no sabem res d'ella, però tot i així li tinc molta curiositat al personatge! A veure com acabarà la seva història amb el Tanaka-sensei. I el Kominato! 

Doncs a mi el Kominato m'encanta, podria dir que és dels meus preferits! He llegit molta gent a qui no li ha caigut bé el personatge però a mi m'agrada moltíssim: despistat, xerraire, però molt bon amic i preocupat per la gent que estima. No li diu massa la Murao, però espero que tot li vagi molt bé! 

Però, tot i que m'ha encantat l'anime, reconec que l'opening m'ha desagradat completament! La música no està malament, però el fons de color rosa, pinta-ungles, gatets, estrelletes i ossets de peluix no m'acaben de convèncer, per molt shojo que sigui.


Veredicte

8/10


M'ha sorprès que m'hagi agradant tant! Per a mi la gran sorpresa de la temporada, amb uns personatges que es fan estimar moltíssim i amb una trama molt ben desenvolupada que t'enganxa moltíssim!! Esperant una segona temporada!! 

2 comentaris :

  1. El cert és que abans de veure l'anime ja havia llegit el manga i aquesta part que han adaptat és per mi el millor que tenia l'original i han fet una bona adaptació, o almenys a mi m'han deixat contenta. El problema per mi ha estat que tinc vivament gravat com els capítols de manga es fan cada cop més pesats i m'agraden menys així que tot i que aquest tros ha estat bé no podia evitar pensar com les coses es desenvolupen després.
    En fi, no m'enrotllo més. Vagi bé^^

    ResponElimina
  2. Doncs ara encara tinc més ganes de llegir-me el manga!! Em feia molta il·lusió i amb el teu comentari m'has deixat intrigada!! La història de l'anime m'ha agradat bastant, així que potser m'hi poso a llegir d'aquí res. Però això que només hagi un capítol cada mes em tira molt cap enrere...

    Una abraçada ;D

    ResponElimina