Hellsing Ultimate

Informació general

Títol original: Hellsing Ultimate
Autor: Kota Hinaro
Basat en: Manga
Gènere: Seinen. Gore, Acció i Supernatural.
Estudi: Satelight, Madhouse i Graphinica, Kelmadick.
Capítols: 10 de 45 minuts
Any: 2006-2012





Argument

La història se centra entorn a l'organització anomenada Hellsing que té com a objectiu protegir Anglaterra de totes les amenaces sobrenaturals, especialment dels vampirs. La seva líder, Integra Dairbrook Wingates Hellsing dirigeix aquesta organització, sent la master dels vampirs Walter C. Dornez i Alucard, el vampir més temut i poderós. 

L'anime comença quan la jove policia Seras Victoria es converteix en un vampir quan l'Alucard la mossega i, per tant, també passa a estar sota les ordres de Sir Integra. 

Però Hellsing i especialment el vampir Alucard tenen molts enemics que no els posaran les coses fàcils, començant per la fracció Iscariote del Vaticà o els Millenium, antics nazis al servei del Reich que començaran una gran guerra en la qual es veuran involucrades totes les organitzacions.



Opinió personal

Primerament i abans de res, aclarir que m'he mirat primerament Hellsing Ultimate saltant-me completament l'anime Hellsing ja que no és fidel al manga. Per aquest motiu més tard estrenaren aquests OVAS que són talment la història pensada i dibuixada per l'autor, així que directament m'he estalviat perdre el temps amb relleno.

Per començar, aquest anime se m'ha fet molt llarg. No per l'argument, sinó simplement perquè no estic del tot acostumada al ritme de 45 minuts per capítol i això ha fet que la meitat final del capítol se'm fes sempre costa amunt. 

Però tot això és realment anecdòtic perquè he de dir que tots els personatges m'han encantat! Absolutament tots tenen alguna cosa que t'enganxa i vols saber més i més sobre ells! Més sobre la vida de la Integra, més sobre la jove Seras Victoria i, evidentment, no pots estar-te sense voler saber més de l'Alucard.

Sense cap dubte, quan l'Alucard no surt en pantalla, per a mi la història perd molt. Ell tot sol fa que Hellsing sigui un gran anime i molt sovint tenia la sensació que si no fos per la grandesa d'aquest personatge potser no hauria acabat aquest OVA.

Els primers capítols em varen encantar! La història dels vampirs, la guerra, la sang, la Integra, els Iscariote, els Millenium... la trama em va enganxar completament i no em podia desferrar de la pantalla! Però això només va durar mig anime. Una vegada que la guerra comença l'argument se'n va completament a norris i comença la violència gratuïta i la sang a dojo.

No és que em desagradi, de fet, si vaig decidir veure Hellsing ja sabia que em trobaria escenes desagradables i molt sanguinoses. Aquest aspecte de la història el tenia molt assumit, el que no m'ha agradat ha estat quan l'argument ha passat a un segon pla per regalar-nos sang i violència de manera gratuïta, especialment als darrers capítols. Aviso que no és apte per a sensibles.

Si un personatge, sigui del bàndol que sigui, ha de morir, m'agrada que hi hagi una bona història a darrere i a Hellsing he trobat que aquest detall no el tenien tant en compte com a mi m'hauria agradat. 






Veredicte 

7/10

El ritme és molt ràpid i enganxa molt, amb moltíssimes esquitxades de sang i personatges molt diferents i carismàtics.  

Només per veure l'Alucard val la pena deixar-se endur pels rius de sang que ens ofereix Hellsing Ultimate!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada