Hakuouki Jurenka

Informació general

Títol original: Hakuouki Jurenka
Autor: Kaori Akatsuki
Gènere: Shojo, romàntic, acció, històric/samurai.
Capítols: 7
Any: 2008


Argument

Hakuouki Jurenka ens presenta en manga els diferents finals alternatius del videojoc otome de Hakuouki del qual després es faria l'anime Hakuouki Shinsengumi Kitan intentant aglutinar totes les diferents vies de personatges. 

En aquest manga se'ns presenta a la protagonista, la Chizuru Yukimura que emprèn un llarg viatge per retrobar-se amb el seu pare però acaba vivint als quarters del Shinsengumi, la força policial del Shogunat. 

Al mig de la guerra, la protagonista anirà coneixent els diferents guerres dels llops de Mibu: el Toshizo Hijitaka, Souji Okita, Saito Hajime o Heisuke Todo.

La Chizuru viurà envoltada de guerrers! Quin d'ells triarà per què la protegeixi per sempre?

Trobareu la major part dels capítols traduïts al castellà aquí. La resta estan a submanga o bé en anglès ;D





Opinió personal


Sent tan fan com sóc de la saga Hakuouki no entenc com no m'havia llegit el manga fins ara! 

Realment tot el que surt al manga ho he vist a l'anime, però de totes maneres m'encanta! I també dir que trobar-ho traduït no ha estat precisament fàcil. M'he anat llegint capítols a una pàgina, uns altres a una altra i, finalment, els que no trobava traduïts els he anat a cercar en anglès!

En general m'ha agradat molt com el manga exposa els diferents "finals" depenent de quin noi li faci més gràcia a la noia que juga al joc otome. Sí, perquè no ens hem d'oblidar que Hakuouki forma part d'un joc de noies on has de triar amb quin dels nois et quedes. 

M'ha agradat especialment perquè, sense saber-ho, m'he adonat que l'anime agafen un poc de cada via i ho ajunten, tot i que com ja sabreu al final es decanten per cert tinent dimoni... També he trobat molt interessant que intenta profunditzar molt més en la psicologia de cada personatge i, especialment, pels sentiments que la Chizuru té cap a ells.

Especialment m'ha cridat l'atenció els capítols dedicats al Heisuke i, evidentment al meu preferit, l'Okita. Els del Heisuke he trobat que estaven molt ben tractats a diferència de l'anime on ens canvien un poc la història. 

D'altra banda, al manga el Heisuke sembla molt més madur i, en general, el personatge m'ha agradat més al manga.

A més, el dibuix m'ha encantat! Els personatges estan molt ben dibuixats, amb molts detalls i tot és molt fluid: l'acció passa ràpid i és molt fàcil de llegir i d'entendre. 

Gràcies al manga podem conèixer els pensaments de la Chizuru d'una manera molt més poètica que a l'anime, els seus sentiments sobre cada membre del Shinsengumi.

De totes maneres, dir que m'estranya que de moment només hagi trobat 7 capítols, d'entre ells cap dedicat al Kazama. 

Teòricament la sèrie havia de tenir 12 capítols, però m'ha estat completament impossible trobar-los traduïts ni tan sols a l'anglès.

Veredicte 

7/10

Una altra manera de rellegir la mateixa història des de diferents punts de vista, amb un estil de dibuix senzill, ràpid i molt bonic. 

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada