Area D - Inou Ryouiki

Inauguro secció dedicada als mangues! Sempre que puc m'agrada llegir-me un bon manga, tot i que llegir-los per internet no m'acaba de fer. Sóc fan incondicional de les coses en paper, ja siguin llibres, escrits o mangues.

La meva economia no em permet gastar-me tants diners com m'agradaria en aquesta afició, així que internet acaba sent la solució per seguir sèries no llicenciades o altres a les quals estic molt enganxada, com Bleach.

Pel tumblr vaig veure no fa massa dies uns dibuixos que estèticament em cridaren molt l'atenció i vaig decidir posar-m'hi amb Area D Inou Ryouiki.

Area D Inou Ryouiki. 
Títol original: Area D- Inou Ryouiki
Autors: Kyouichi Nanatsuki i Yang Kyung-il
Publicada a: Weekly Shōnen Sunday
Estat: Publicant-se. Iniciada al març de 2012
Toms: Actualment 5.


Antares, estrella de la constel·lació d'Escorpí, explota i quan arriba a la terra, durant 12 dies la nit desapareix del món a causa de l'impacte. Durant aquest temps, molts éssers humans muten i aconsegueixen increïbles poders.

Aquests humans són coneguts amb el nom d'Altered  i són considerats un perill per la humanitat a causa dels seus poders, per tant, són confinats a una illa anomenada Area D on hauran d'unir-se a un dels tres grups predominants i sobreviure als atacs dels altres Altered, tot lluitant amb els grups terroristes que volen establir el caos a l'illa.

En aquest context trobem el nostre protagonista, el Jin Kazaragi. El Jin, una còpia força descarada de l'Ukitake si em permeteu l'observació, és un Altered força perillós i que, fins el moment d'arribar a l'illa, ha estat aïllat dels altres.

Emperò, es tracta d'un home amable, ple de bondat i molt misericordiós, que actua sempre per pròpia iniciativa seguint el camí que ell considera correcte. El Jin, amb la seva arribada, trasbalsa els pilars de l'Area D i haurà de lluitar amb totes les seves forces per la pau.

Opinió personal

La vaig començar per la conya que el protagonista s'assembla a l'Ukitake, però la veritat és que des del primer capítol enganxa molt i l'estil del dibuix és tota una obra d'art des del principi fins el darrer capítol publicat.

L'acció està molt ben aconseguida, és clara i fàcil d'entendre i els efectes dels poders dels Altered estan dibuixats amb una precisió que és una passada. No és un manga que t'hagis de passar una bona estona analitzant el dibuix per entendre com es desenvolupa la batalla, perquè està dibuixat d'una manera tan clara que es pot seguir molt fàcilment.

Tot i reutilitzar l'argument dels mutants, no es fa gens repetitiu ni pesat, és innovador, fresc i enganxa.

Els personatges són tots diferents i estan molt ben aconseguits, cada un aporta una cosa diferent a la història i té un passat per explicar. La varietat de personatges és força gran i també s'aprofundeix bastant en l'aspecte psicològic i en el passat dels personatges, coneixent els seus objectius, els seus traumes i ressentiments.

A més, el ritme no és gens lent, és bastant ràpid i constant. En conclusió, crec que us agradarà així que si teniu un momentet, pegeu-li una ullada! 


 Veredicte

 9/10


Admeto que el vaig començar simplement per conya i em vaig sorprendre molt gratament. És un manga brillant i molt addictiu des del primer capítol.

Els dibuixos són molt realistes, les lluites molt clares i acurades. El disseny dels personatges molt ben aconseguit. Tot i ser una altra vegada més una història de mutants l'argument i com es desenvolupa és fantàstic, àgil i molt interessant, dotant la història d'una nova perspectiva molt interessant.

Ara només podem creuar els dits i esperar per una animació d'aquí uns quants anys! Ben segur que es tornarà un anime molt popular. 


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada