Fate/Zero

Informació general

Títol original: フェイト/ゼロ
Feito/Zero
Autor: Gen Urobuchi i
Takashi Takeuchi.
Basat en: Novel·la
Gènere: Shonen. Acció i Supernatural.
Estudi: UFOtable
Capítols: 13
Preqüela: Fate Stay Night
Any: 2011

Argument

Fate/Zero ens narra els successos que varen tenir lloc durant la quarta guerra per obtenir el Sant Grial a la ciutat de Fuyuki.

Els protagonistes d'aquesta guerra són set mags anomenats Masters que tenen el poder de convocar set esperits herois que anomenen Servants. Els servants són personatges molt importants que varen fer-se un lloc a la història com el Rei Artús.

Qui sobrevisqui a la batalla serà el nou mestre del Sant Grial. Fins el moment, les tres guerres anteriors no havien tingut cap vencedor i, per tant, el Grial no ha pertanyut encara a cap família de mags. La història es centrarà en l'Emiya Kiritsugu i en com juga les seves cartes per aconseguir optar a la victòria.


Opinió personal

No hi va haver res a Fate/Zero que em motivés per continuar mirant la segona temporada. I és que, personalment, la primera temporada em va semblar un rollo amb totes les lletres.

Em va sorprendre molt perquè la vaig començar gràcies a totes les crítiques bones que havia llegit, però personalment em va avorrir una barbaritat.

Evidentment es tracta d'un anime on destaca notablement l'animació, fins el punt que l'animació sovint m'ha impressionat molt més que el propi argument. D'altra banda el disseny dels personatges també és digne de destacar. Encara que l'animació sigui brutal i els personatges estiguin curradíssims, el guió i la història no ho està massa.

Per a mi ha estat un anime digne de veure perquè és molt vistós i molt bonic, però m'ha avorrit moltíssim des del primer al darrer episodi, fins el punt que els tres darrers els vaig haver de mirar per obligació per acabar-la. He trobat que havia massa capítols en els quals no passava res, on només havia converses llargues avorrides i innecessàries que em feien mirar a veure si faltava molt perquè aquella tortura s'acabés. 

Un altre aspecte que no m'ha agradat ha estat que hi ha tants personatges que hi ha alguns que a la primera temporada es queden sense tractar. Quant a preferències, el Rider m'encanta i la bogeria del Caster m'ha fet riure moltíssim. La Saber, en canvi, m'ha avorrit molt amb aquella cara de pomes agres tota l'estona i la resta molt indiferents. Encara m'ha agradat molt més la Saber que el suposat protagonista, l'Emiya que no el puc sofrir amb el seu rebuig constant cap a la Saber i amb el poc afecte que li demostra a la seva dona. Tampoc destacaria aquest anime per la seva banda sonora i ni l'opening ni l'ending m'han agradat especialment.


Veredicte

Em sorprèn, en sorprèn moltíssim que m'hagi avorrit tant i, d'altra banda, em decep haver llegit meravelles d'aquest anime i que en veure'l em deixi tan indiferent. Em va avorrir tantíssim que no sé quina nota posar-li.

Per qualitat de l'animació, pel disseny dels personatges i per l'argument -encara que considero que està mal desenvolupat- li posaria un set, però em va avorrir d'una manera tan sobirana que no puc fer més que pensar en baixar-li la nota dràsticament, però per una vegada seré benevolent i li posaré la nota que crec que es mereix per qualitat i per disseny.

7/10

 Molt bona animació i disseny, però el guió molt poc treballat i avorrida. 




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada