Temporada d'anime d'estiu

No acostumo a fer entrades sobre animes que tinc en procés, i molt menys si aquests animes encara s'estan en emissió, però crec que l'excel·lent temporada d'estiu que acaba de començar s'ho mereix.

Avui us presento uns animes que tot just acaben de començar, però que prometen moltíssim!

Ao Haru Ride
-Argument: La Futaba Yoshioka és una noia tímida sense amics que a la secundària s'enamora del company de classe Tanaka Kou. Però quan tot just sembla que la seva relació amorosa comença, el Tanaka desapareix sense deixar cap rastre. 

Tres anys després, la Futaba entra a l'escola preparatòria, on ha decidit canviar per guanyar-se l'acceptació de les noies que la rebutjaven per ser tímida i atreure els nois amb el seu caràcter gràcil. La Futaba és de tot menys atractiva quan, de sobte, coneix un noi anomenat que Mabuchi Kou... resulta ser el seu antic amor! Què farà la Futaba en retrobar-se amb ell? 
-Opinió personal: De tots els animes que han començat aquesta temporada és el que, sorprenentment, que m'ha arribat més. La trama m'ha enganxat completament, juntament amb la psicologia dels personatges i l'estil de dibuix poden fer d'aquest anime un gran exponent d'aquesta temporada. 
Sailor Moon Crystal 2014 

-Argument:  Remake de la mítica sèrie de la infantesa Sailor Moon que molts de vosaltres vàreu veure al 3xl, ens presenta la història readaptada i molt més fidel al manga. Com ja sabreu, la Usagi Tsukino (Bunny pels que esteu acostumats al nom en català), és una noia mandrosa, ploranera i mala estudiant que, després de salvar un gat amb una lluna al front, rep els poders de "Sailor Moon", una marinera que lluita per la justícia amb els seus poders.
-Opinió personal: Vaig llegir moltes crítiques negatives pel que fa als dissenys "nous" (que són els del manga) i... què voleu què us digui? L'he trobat perfecta! Com a antiga seguidora d'aquesta saga, m'ha encantat el remake, i més quan m'he rellegit el manga fa res. Només m'ha desagradat el moment de la transformació, el 3D no acaba de ser el meu gust, però per la resta, perfecte.

Gekkan Shoujo Nozaki-kun

-Argument: La Chiyo Sakura, una preciosa noia d'institut, finalment es decideix a confessar els seus sentiments al noi que estima, el seu company de classe Nozaki. Però el Nozaki no entén la seva confessió i li regala un autògraf! I és que aquest alt i misteriós noi és en realitat el Yumeno-sensei, el millor mangaka shojo manga del moment! La Chiyo, per acostar-se més a ell comença a ajudar-lo en la seva feina de mangaka mentre intenta la manera de fer una bona confessió.

-Opinió personal: Una comèdia romàntica més per riure que per la part romàntica. El Nozaki en qüestió és un el més oposat al que esperaríem com a dibuixant de shojos, perquè no té ni idea de com detectar o veure l'amor. Crec que, tot i que l'argument sigui massa senzill, pot ser molt divertida, com Nisekoi.


Barakamon

-Argument: El Handa Seishu, un jove dedicat a la cal·ligrafia japonesa, perd els nervis durant exposició i acaba colpejant un gran sensei. Com a càstig, decideix mudar-se a una una petita illa molt allunyada de la ciutat, on la modernitat sembla que encara no ha arribat i els veïns es passegen encara amb els tractors pel carrer. Però, tot i aquests inconvenients, sembla que el Handa a la fi aconsegueix trobar un poc de diversió.

-Opinió personal: Una altra comèdia! Realment no sé si m'acabarà d'agradar o no, però com a mínim l'argument l'he trobat molt divertit i el que m'ha acabat de convèncer ha estat la curiositat per saber com es treballa exactament com a cal·lígraf.  

Dramatical Murder


-Argument: Basat en un videojoc del mateix nom, Dramatical Murder ens presenta a l'Aoba Seragaki, un jove que viu amb la seva àvia a l'illa de Midorijima, que va ser comprada per la companyia Toue que hi establí un complexe lúdic. Els habitants de l'illa, organitzats en bandes, han estat forçats a viure en aquest ambient poc pròsper. L'Aoba, llunyà a tots aquests maldecaps veurà com, de sobte, la seva vida es trastoca.

-Opinió personal: Sincerament, el que tinc menys ganes de veure, però vista la gran expectació que aquest anime estava generant volia veure'l personalment abans de menjar-me milers d'spoilers pel tumblr. El primer capítol en si no m'ha dit massa cosa, veure'm si amb el temps millora.


1 comentari :

  1. Jo estic veient de moment DRAMAtical Murder (perquè vaig llegir la vn i així comparo), Ao Haru Ride (també per comparar), Love stage! (el mateix), Gekkan Shoujo Nozaki-kun (el mateix, i m'encanta l'humor d'aquest manga/anime), Glasslip (curiositat) i crec que començaré Zankyou no Terror (si, jo també crec que m'he passat).
    Per cert tens premi al blog, per si t'interessa: http://paranoiesrikanna.blogspot.com/2014/07/premio-dardos.html
    Vagi bé!

    ResponElimina