Mirai Nikki Redial

Informació general
Títol original: Mirai Nikki Redial
Autora: Sakae Esuno
Basat en: Manga: Mirai Nikki Redial
Gènere: Shonen. Acció, psicològic, gore, romàntic.
Estudi: Asread
Any: 2013
Capítols: 1
Argument
La Yuno Gasai viu una vida tranquil·la i feliç com a alumna exemplar al seu Institut, on ha aconseguit fer amigues i amb una família que l'estima. Però a la Yuno no li va tot tan bé com sembla i és que sempre ha tingut la sensació que se li escapa alguna cosa. 

Qui serà aquesta persona tan important per ella a qui no aconsegueix oblidar? Aconseguirà recuperar els seus records i reunir-se amb el Yukki?

Opinió personal

Ja que està confirmat que per la tardor -esperem- hi haurà nou OVA de Mirai Nikki, així que abans de res m'havia d'animar amb el primer. 

Tot i ser una OVA d'un sol capítol i de trenta curts minuts, m'ha despertat sentiments molt contradictoris: per una banda m'han agradat molt que hagi recuperat detalls de l'anime però, per altra banda, m'ha decebut la gran inventada que han fet per allargar-ho.

Comencem per les coses bones: l'opening i l'ending que han animat per aquest OVA és fantàstic! No només la música és molt adient -i fins i tot l'opening ens pot recordar als de l'anime, amb el mateix estil i molt en consonància, fent-nos recordar que aquest OVA no està pas tan lluny d'aquella història que vàrem acabar amb l'anime- sinó que també han fet una animació sublim!

I és que l'animació és un dels punts forts de l'OVA en si, com també destaca a l'anime, amb uns colors
molt vius i un dibuix molt ben cuidat. Passant ja als aspectes negatius, abans de veure'm l'OVA em vaig llegir el capítol pertinent del manga i he de dir que m'ha deixat molt decebuda l'adaptació. 

Evidentment, el capítol de manga és curt i no dóna per una animació de 30 minuts, però era necessari haver d'inventar-se tot el rollo de les vacances a la platja? Des del meu punt de vista, hauria preferit molt més veure la Yuno en el seu dia a dia i com va recordant al Yukki, que no pas veure noies en biquini altra vegada.

Veredicte

5/10

Bona animació, molt bona música, però es podria haver adaptat d'altra manera. 

Personalment crec que, pel que ens ofereix, o ets molt fan de la saga o no val massa la pena.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada